Contact

SB Supply staat klaar om jouw vragen te beantwoorden

SB Supply staat voor je klaar.

Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk en we adviseren je graag bij jouw aankoop. Onze medewerkers hebben een uitgebreide kennis van alle producten die we verkopen.

Geen antwoord gevonden op uw vraag of heeft u een klacht?
Neem dan contact op met onze klantenservice per chat, e-mail of telefoon. We proberen binnen enkele uren, maar altijd binnen 5 werkdagen uw vraag of klacht af te handelen. Bovendien kunt u ons vragen stellen op de sociale media, zoals Facebook en Twitter.

Mocht jouw klacht niet goed worden opgelost (wat wij niet verwachten), dan kun je je wenden tot de onafhankelijke Thuiswinkel geschillencommissie. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Per chat

Elke dag t/m 22:00 zijn wij beschikbaar voor jouw vragen per chat. Rechtsonder vind je onze chatfunctie. Je kunt direct vragen stellen aan een expert. Wij staan voor je klaar!

Per e-mail

Wij reageren snel op vragen via e-mail. Stuur een mail naar helpdeskNL@sbsupply.eu of vul direct ons contactformulier in.

Per telefoon

SB Supply is dagelijks telefonisch bereikbaar en beschikt over haar eigen klantenservice waar je met al jouw vragen terecht kunt. Onze medewerkers kunnen jouw vraag vaak direct beantwoorden. 
Ons telefoonnummer is 0544 700200 (lokaal tarief)
Je kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 t/m 19:00.

Bel je vanuit België, bel dan 02/808.71.97 of ga naar sbsupply.be

Distributiecentrum:
SB Supply Europe B.V.
Parallelweg 9
7141DL GROENLO
Nederland

Kantoor:
SB Supply Europe B.V.
Professor de Moorplein 521
5037 DR TILBURG
Nederland

Onze algemene bedrijfsgegevens:
KvK-nummer: 65916034
BTW-nummer: NL856315217B01
EURI-nummer: NL856315217