Contact

SB Supply staat klaar om uw vragen te beantwoorden

SB Supply staat voor u klaar.

Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk en we adviseren u graag bij uw aankoop. Onze medewerkers hebben een uitgebreide kennis van alle producten die we verkopen.

Geen antwoord gevonden op uw vraag of heeft u een klacht?
Neem dan contact op met onze klantenservice per chat, e-mail of telefoon. We proberen binnen enkele uren, maar altijd binnen 5 werkdagen uw vraag of klacht af te handelen. Bovendien kunt u ons vragen stellen op de sociale media, zoals Facebook en Twitter.

Mocht uw klacht niet goed worden opgelost (wat wij niet verwachten), dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke Thuiswinkel geschillencommissie. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Per chat

Elke dag t/m 22:00 zijn wij beschikbaar voor uw vragen per chat. Rechtsonder vindt u onze chatfunctie. U kunt direct vragen stellen aan een expert. Wij staan voor u klaar!

Per e-mail

Wij reageren snel op vragen via e-mail. Stuur een mail naar helpdeskNL@sbsupply.eu of vul direct ons contactformulier in.

Per telefoon

SB Supply is dagelijks telefonisch bereikbaar en beschikt over haar eigen klantenservice waar u met al uw vragen terecht kunt. Onze medewerkers kunnen uw vraag vaak direct beantwoorden. 
Ons telefoonnummer is 0544 700200 (lokaal tarief)
U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 t/m 19:00.

Belt u vanuit België, bel dan 02/808.71.97 of ga naar sbsupply.be

Distributiecentrum:
SB Supply Europe B.V.
Parallelweg 9
7141DL GROENLO
Nederland

Kantoor:
SB Supply Europe B.V.
Stationsstraat 19
5038EA TILBURG
Nederland

Onze algemene bedrijfsgegevens:
KvK-nummer: 65916034
BTW-nummer: NL856315217B01